A N U N Ţ
Cu privire la desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei vacante
în cadrul Biroului Naţional de Statistică
- Secţia administrare şi achiziţii -
Şef Secţie
a) scopul general:
- Coordonarea şi dirijarea generală a activităţii de achiziţie şi serviciilor administrative din cadrul Biroului Naţional de Statistică, supravegherea activităţii pe baza strictei respectări a legislaţiei în procesul organizării şi executării atribuţiilor.
b) sarcinile de bază:
- Examinarea şi concretizarea necesităţilor BNS de bunuri, lucrări şi servicii, coordonîndule în limita mijloacelor financiare repartizate în acest sens, elaborarea planurilor anuale şi trimestriale de efectuare a achiziţiilor.
- Concretizarea şi iniţierea procedurii de achiziţie corespunzătoare, prevăzută de legislaţie. Elaborarea documentelor necesare privind desfăşurarea procedurilor de achiziţie publică conform legislaţiei în vigoare.
- Dirijarea şi organizarea contractelor de achiziţii încheiate cu operatorii economici desemnaţi cîştigători prin intermediul Agenţiei Achiziţii Publice. Efectuarea controlului asupra onorării angajamentelor contractuale a acestora.
- Avizarea documentaţiei de proiect şi deviz, dirijarea şi asigurarea supravegherii obiectelor de construcţie-montaj, reconstrucţiilor, renovărilor capitale şi reparaţiilor curente a edificiului.
- Efectuarea controlului şi acordarea ajutorului practic în teritoriu la asigurarea funcţionării stabile a tuturor obiectelor, utilajelor, reţelelor şi instalaţiilor inginereşti, reţelelor şi sistemelor de telefonie şi informaţionale, altui patrimoniu din subordine pe parcursul întregului an şi mai cu seamă în perioadele de toamnă-iarnă, stabilirea direcţiilor principale, elaborarea şi punerea în aplicare a măsurilor de protecţie şi remediere a deficienţelor apărute în urma situaţiilor excepţionale.
- Administrarea, asigurarea integrităţii şi menţinerii în stare tehnică bună a patrimoniului imobiliar, mijloacelor fixe, bunurilor de mică valoare, care se află la balanţa BNS.
- Asigurarea perfectării şi evidenţei dărilor de seamă privind lucrările de reconstrucţii, reparaţii capitale şi curente a încăperilor, de exploatare a mijloacelor de transport.
Condiţii pentru candidaţii la ocuparea funcţiei vacante
Cerinţe generale:
- Deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- Posedă limbile de stat şi rusă scris şi vorbit;
- Nu a fost încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- Nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- Nu a depăşit limita vîrstei de pensionare (57 ani - femei şi 62 - bărbaţi).
Cerinţe specifice:
- Studii: superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalente, în domeniul administrării, juridic sau economic;
- Experienţă profesională - vechimea în muncă în domeniu cel puţin 3 ani;
- Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative din domeniul administraţiei publice, managementului administrativ, controlului intern, achiziţiilor publice;
- Cunoaşterea structurii şi funcţiilor principale ale subdiviziunilor BNS;
- Cunoaşterea bazelor organizării muncii, regulilor şi normelor securităţii muncii;
- Cunoaşterea domeniului tehnologiilor informaţionale: Word, Excel, PowerPoint, Internet, E-mail;
- Abilităţi: de a planifica, organiza, coordona, instrui, controla, lucra cu informaţia, comunica eficient (verbal şi în scris), aplana situaţii de conflict, negocia, forma şi lucra în echipă, utiliza mijloace tehnice de birou;
- Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, disciplină, responsabilitate, receptivitate de idei noi, obiectivitate, loialitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Condiţiile de muncă:
- 40 ore pe săptămînă, 8 ore pe zi, disponibilitatea lucrului peste program şi în zilele de repaus, după caz;
- program de muncă: luni-vineri, orele 8.00-17.00, pauza de masă 12.00-13.00
- activitate preponderent de birou, deplasări în autorităţi publice centrale şi locale.
Lista documentelor necesare a fi prezentate de candidaţi pentru participare la concurs:
- curriculum vitae;
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare;
- profesională şi/sau specializare;
- copia carnetului de muncă.
Termenul de depunere a documentelor:
- Termenul limită de depunere a documentelor, pînă la 30 iunie 2014.
Locul depunerii documentelor:
- locul depunerii documentelor este mun. Chişinău, str. Grenoble, nr. 106, biroul nr.409, telefoane de contact: 022 40 30 80; 73 16 17; 40 30 54; 72 73 57.
Persoanele responsabile de oferirea informaţiilor suplimentare şi primirea documentelor:
- Diana Bîrsa, şeful Secţiei resurse umane;
- Ala Caraman, consultant în Secţia resurse umane;
- Galina Vozian, specialist principal în Secţia resurse umane.
Bibliografia:
- Constituţia Republicii Moldova;
- Legea Republicii Moldova cu privire la statistica oficială, nr. 412-XV din 09.12.2004;
- Hotărîrea Guvernului nr. 1034 din 29.12.2011 “Pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea Biroului Naţional de Statistică, structurii, componenţei nominale a Colegiului şi efectivului-limită al acestuia”;
- Hotărîrea Guvernului nr. 39 din 23.01.2014 “Cu privire la aprobarea Programului lucrărilor statistice pe anul 2014”;
- Legea nr. 90 din 13.04.2007privind achiziţiile publice;
- Legea nr. 190-XII din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;
- Legea nr. 16 din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese;
- 8. Legea Codul contravenţional al Republicii Moldova, nr. 218-XVI din 24.10.2008 (Monitorul Oficial nr.3-6/15 din 16.01.2009).