A N U N Ţ
Cu privire la prelungirea termenului pentru ocuparea funcţiilor vacante
în cadrul Biroului Naţional de Statistică
Direcţia Tehnologii Informaţionale
- Şef Secţie administrare a sistemului informatic şi inginerie de sistem -
Sarcinile de bază:
- Monitorizarea utilizării adecvate a tehnicii de calcul şi ale canalelor de transport date; înştiinţarea conducerii Direcției Tehnologii Informaționale (DTI) şi Biroului Național de Statistică (BNS) despre cazurile utilizării neadecvate;
- Asigurarea pregătirii şi instalării echipamentului tehnic nou în cadrul BNS, DTI şi organelor teritoriale pentru statistică (OTS);
- Asigurarea instalării şi administrării reţelei de transport date din cadrul BNS, DTI şi OTS;
- Asigurarea instalării şi administrării conexiunilor pentru schimbul de date cu OTS;
- Asigurarea legăturii electronice cu alte ministere şi autorităţi administrative centrale în scopul încadrării BNS în sistemul informaţional unic al Republicii Moldova;
- Gestionarea serverelor centrale ale BNS şi asigurarea bunei lor funcţionare;
- Implementarea practicilor internaţionale moderne în domeniul tehnologiilor informaţionale;
- Oferirea consultațiilor specialiștilor BNS şi OTS în domeniul administrării sistemului informatic;
- Asigurarea unui management eficient al activităţii secţiei.
- Administrator superior sisteme informatice în cadrul Serviciului administrare sistem informatic -
Sarcinile de bază:
- Proiectarea reţelei de transport date şi a întregului Sistem informaţional;
- Testarea şi implementarea noilor programe informatice statistice, noilor aplicaţii de birotică şi de sistem;
- Administrarea reţelelor de transport date al SI la nivel central şi teritorial;
- Instalarea şi administrarea sistemelor de operare în conformitate cu performanţele echipamentului hardware instalat;
- Întreţinerea şi modernizarea sistemului informaţional;
- Colaborarea cu conducătorii şi specialiştii subdiviziunilor BNS şi OTS vizînd transport date statistice.
- Administrator reţea de calculatoare (perioadă determinată) -
Sarcinile de bază:
- Consultarea colaboratorilor BNS referitor la lucrul cu aplicaţiile de birotică şi de sistem;
- Testarea şi implementarea noilor programe informatice statistice, noilor aplicaţii de birotică şi de sistem;
- Instalarea reţelelor de transport date;
- Instalarea şi administrarea sistemelor de operare în conformitate cu performanţele echipamentului hardware instalat;
- Instalarea şi administrarea sistemelor de operare în conformitate cu performanţele echipamentului hardware instalat.
Condiţii pentru candidaţii la ocuparea funcţiei vacante
Cerinţe generale:
- Deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- Posedă limbile de stat şi rusă scris şi vorbit;
- Nu a fost încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- Nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- Nu a depăşit limita vîrstei de pensionare (57 ani - femei şi 62 - bărbaţi).
Cerinţe specifice:
- Studii: superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalente, în domeniul tehnologiilor informaţionale;
- Experienţă profesională - vechimea în muncă în domeniu: şef Secţie cel puţin 3 ani;
- Cunoştinţe excelente de PC, notebook, componente şi accesorii;
- Cunoştinţe de software: toate SO Windows, MS Office, PC-uri, imprimante, servere, comunicaţii la nivel de administrator de sistem;
- Responsabilitate;
- Capacitatea de a învăţa rapid.
Condiţiile de muncă:
- 40 ore pe săptămînă, 8 ore pe zi, disponibilitatea lucrului peste program şi în zilele de repaus, după caz;
- program de muncă: luni-vineri, orele 8:00 - 17:00, pauza de masă 12:00-13:00
- activitate preponderent de birou, deplasări în autorităţi publice locale.
Lista documentelor necesare a fi prezentate de candidaţi pentru participare la concurs:
- curriculum vitae;
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau specializare;
- copia carnetului de muncă.
Termenul de depunere a documentelor.
- Termenul limită de depunere a documentelor, pînă la - 19 septembrie 2014.
Locul depunerii documentelor:
- locul depunerii documentelor este mun. Chişinău, str. Grenoble 106, biroul nr. 409, telefoane de contact: 022 40 30 80; 73 16 17; 40 30 54; 72 73 57.
Persoanele responsabile de oferirea informaţiilor suplimentare şi primirea documentelor – Diana Bîrsa, şeful Secţiei resurse umane,
- Ala Caraman, consultant în Secţia resurse umane.