Anunţ repetat
cu privire la ocuparea funcţiilor vacante în cadrul Biroului Naţional de Statistică
Direcţia GeneralăTehnologii Informaţionale
Direcția proiectare aplicații informatice
-Programator principal-
Sarcinile de bază:
- Efectuează elaborarea programelor electronice pentru subdiviziunile BNS, coordonează lucrările de creare a reţelelor informaţionale locale şi teritoriale;
- Asigurarea documentării necesare a proceselor de proiectare a aplicaţilor informatice complexe statistice.
- Elaborarea standardelor locale de programare şi testare a aplicațiilor informatice, care satisfac cerinţele subdiviziunilor statistice ramurale.
- Asigură procesele de întreținere a aplicațiilor informatice complexe statistice.
Direcția administrare a sistemului informațional
-Administrator principal rețea de calculatoare-
Sarcinile de bază:
- Testarea şi implementarea noilor programe informatice statistice, noilor aplicaţii de birotică şi de sistem.
- Crearea, anularea, modificarea utilizatorilor în conformitate cu procedurile stabilite.
- Administrarea reţelelor de transport date al SI la nivel central şi teritorial.
- Asigurarea reparației şi deservirii echipamentului tehnic
Condiţii pentru candidaţii la ocuparea funcţiei vacante
Cerinţe generale:
- Deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- Posedă limbile de stat şi rusă scris şi vorbit;
- Nu a fost încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- Nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- Tendință spre dezvoltare profesională continuă.
Cerinţe specifice:
- Studii: superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalente, în domeniul tehnologiilor informaţionale;
- Experienţă profesională - minimum 1 an,
- Cunoştinţe excelente de PC componente şi accesorii,
- Cunoștințe de Programare în C# , a principiilor OOP,
- Cunoștințe în scrierea interogărilor SQL,
- Cunoștințe de bază: * ASP.NET și/sau MVC * Transact-SQL, PL/SQL,
- Cunoştinţe de software: toate SO Windows, MS Office, PC-uri, imprimante, servere, comunicaţii la nivel de administrator de sistem;
- Responsabilitate.
Condiţiile de muncă:
- 40 ore pe săptămînă, 8 ore pe zi, disponibilitatea lucrului peste program şi în zilele de repaus, după caz;
- Program de muncă: luni-vineri, orele 8:00 - 17:00, pauza de masă 12:00-13:00
- Activitate preponderent de birou, deplasări în autorităţi publice locale.
Lista documentelor necesare a fi prezentate de candidaţi pentru participare la concurs:
- curriculum vitae;
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau specializare;
- copia carnetului de muncă.
Termenul de depunere a documentelor:
Termenul limită de depunere a documentelor, până la 4 noiembrie 2019.
Locul depunerii documentelor:
- Locul depunerii documentelor este mun. Chişinău, str. Grenoble, nr. 106, biroul nr.409, telefoane de contact: 022 40 30 80; 40 30 53
- Persoanele responsabile de oferirea informaţiilor suplimentare şi primirea documentelor
- Diana Bîrsa, şeful al Secţiei juridice și resurse umane,
- Ala Caraman, şeful adjunct al Secţiei juridice și resurse umane.